Connect with us

Καθαρά Δευτέρα: Πόσες θερμίδες έχουν τα νηστίσιμα εδέσματα;

Συνήθως στο νηστίσιμο τραπέζι μπαίνει πολύ περισσότερο ψωμί και παξιμάδια τα οποία αν δεν προσέξουμε τα καταναλώνουμε σε αλόγιστες πολλές φορές ποσότητες βάζοντας κιλά ενώ στην ουσία τρώμε υγιεινά.

Χρειάζεται να δίνουμε μεγάλη προσοχή όχι μόνο στο τι βάζουμε στο σαρακοστιανό τραπέζι μας αλλά και στο πώς το μαγειρεύουμε και τι ποσότητες καταναλώνουμε.

Τηρώντας το μέτρο και ακολουθώντας τις συμβουλές που ακολουθούν μπορούμε να συνδυάσουμε τη γεύση και τη νηστεία βγαίνοντας διπλά κερδισμένοι!

Η λαγάνα: Καταναλώστε την με σύνεση, όπως θα κάνατε με οποιοδήποτε ψωμί και προτιμήστε τις ολικής αλέσεως ή/και πολύσπορες, που κυκλοφορούν αρκετά τα τελευταία χρόνια.

Ο χαλβάς: Το ταχίνι και ιδιαίτερα ο ταχινένιος χαλβάς έχει την τιμητική του την Καθαρά Δευτέρα. Φάτε με μέτρο, γιατί πέρα από καλή γεύση έχει και αρκετές θερμίδες. Προτιμήστε τους απλούς χαλβάδες με γεύση βανίλιας ή κακάο και ψάξτε αυτούς που έχουμε χαμηλότερη περιεκτικότητα ή και καθόλου ζάχαρη.

Αλκοόλ: Να είστε εγκρατείς με την κατανάλωση του αλκοόλ. Προσπαθήστε να αρκεστείτε στα 2-3 ποτά οι άντρες και στο 1 οι γυναίκες. Προτιμήστε το νερό ή το ανθρακούχο νερό!

Οι θερμίδες των νηστίσιμων εδεσμάτων
Φασόλια (1 φλιτζάνι) ≈ 200

Λαγάνα (φέτα 30γρ) ≈ 80

60γρ. ταχινένιος χαλβάς ≈ 250 – 300

Ταραμοσαλάτα 240 – 400

Ξηροί καρποί 500-560

Μαυρομάτικα φασόλια 130

Ντολμαδάκια γιαλαντζί 184

Σουπιές με σπανάκι 145

Χαλβάς σιμιγδαλένιος 299

100γρ τουρσί ≈ 120

100γρ ελιές ≈ 180

Καλαμάρια με ρύζι 162

Γεμιστά σαρακοστιανά 132

Καλαμαράκια τηγανητά 214 – 380

Κολοκυθοκεφτέδες 203

Πατατοκεφτέδες 220

Χόρτα βραστά σαλάτα 85

Χταπόδι ξυδάτο 19

Πηγή : enimerotiko.gr




Trending