Connect with us

47χρονη με κορμί 20αρας: Τα 4 γεύματα της Μπέτυς Μαγγίρα και το μυστικό για να διατηρεί την άψογη σιλουέτα της

Η Μπέττυ Μαγγίρα είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο γοητευτικές γυναίκες της Ελληνικής τηλεόρασης.

Η παρουσιάστρια του «Ποιος είναι πρωινιάτικα;», ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, για το χιούμορ, το ύψος και τις τέλειες αναλογίες της.

Παρά τις δύο γέννες, εξακολουθεί να έχει ένα φανταστικό σώμα το οποίο μπορεί κανείς να θαυμάσει στις αναρτήσεις που κάνει στο Instagram.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η ίδια αποκάλυψε τι είναι αυτό που κάνει και παραμένει σταθερά στα κιλά της ενώ παράλληλα αποκάλυψε και το βάρος της.

«Κάθε χρόνο λέω ότι πρέπει να ξεκινήσω γυμναστική, γιατί πέρα από ωραίο σώμα προσφέρει ευεξία. Είμαι 1,76 μ. και ζυγίζω 58 κιλά. Η εικόνα μου είναι θέμα γονιδιακό, όμως η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ποτέ αυξομειώσεις βάρους. Ακολουθώ μεσογειακή διατροφή και δεν μου αρέσει να στερούμαι. Όμως, δεν μπαίνουν συχνά στο σπίτι επεξεργασμένες τροφές και ψωνίζω βιολογικά τρόφιμα. Φυσικά, υπάρχουν περίοδοι που μπορεί να ξεφύγω, να πάρω αυτά τα δύο παραπάνω κιλά και τότε προσπαθώ να περιορίσω τα γλυκά και τα παγωτά. Είμαι πολύ των γλυκών. Δύσκολα θα αντισταθώ», είχε πει.

Είναι από τις γυναίκες που δεν αντιμετώπισε ποτέ πρόβλημα με το βάρος της καθώς δεν είχε αυξομειώσεις. Προσέχει τη διατροφή της, φροντίζοντας να τρέφεται με βιολογικά προϊόντα όπως και η υπόλοιπη οικογένειά της.

Επίσης, η 47χρονη παρουσιάστρια, έχει μεγάλη αδυναμία στα γλυκά και κάθε φορά που ξεφεύγει, φροντίζει να τα περιορίσει.

Η διατροφή που ακολουθεί η Μπέτυ Μαγγίρα και διατηρεί άψογη τη σιλουέτα της
Η παρουσιάστρια του OPEN, βαριέται το γυμναστήριο αλλά τον τελευταίο καιρό έχει βάλει pilates στην καθημερινότητά της. Παρ’ όλα αυτά προσέχει πολύ το φαγητό της. Δεν παραλείπει κανένα γεύμα και ειδικά το πρωινό ενώ παραδέχεται πως τρώει τα πάντα χωρίς τύψεις!

Προσπαθεί, ωστόσο, να εξισορροπεί τη διατροφή της και να τη συνδυάζει με αυτή των παιδιών της.

Σύμφωνα με το YOU, το διατροφικό πλάνο της Μπέττυς Μαγγίρα έχει ως εξής:

Πρωινό: 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί και φυσικό χυμό πορτοκάλι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: Υδατάνθρακες, κρέας, κοτόπουλο, όσπρια, λαδερά και ψάρι
Βραδινό: Σαλάτα με γαλοπούλα ή κοτόπουλο ή γιαούρτι με φρούτα και μέλι

Πηγή : enimerotiko.gr




Trending