ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Fresh News | Φρέσκα Νέα απο την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο

PLUS

Την ακολουθούν όλες οι Ρωσίδες: Η χημική δίαιτα που θα “στεγνώσει” τον κορμό σου

Η δίαιτα αυτή ονομάζεται λανθασμένα «Ρωσική δίαιτα διαστήματος» καθώς είναι αμερικανική και ονομάστηκε έτσι λόγου του αμερικανικού μάρκετινγκ. Η φήμες λένε ότι το όνομα αυτό έκανε την δίαιτα περιζήτητη.

Οι υποστηρικτές της, ωστόσο προειδοποιούν: «Για να επιτύχετε το στόχο σας πρέπει να ακολουθήσετε την δίαιτα αυτή αυστηρά και πειθαρχημένα. Η οποιαδήποτε παραλλαγή θα αλλοιώσει το αποτέλεσμα!».

Επίσης, θα παρατηρήσετε ότι η δίαιτα αυτή μοιάζει πολύ με την δίαιτα ΝΑΣΑ.

To Μενού 7 ημερών (δεν είναι ενδεικτικό. Πρέπει να το ακολουθήσετε κατά γράμμα):

Ημέρα 1:
Πρωινό: Καφές
Μεσημεριανό: 2 αυγά (καλύτερα βραστά) και 1 ντομάτα
Δείπνο: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας* και πράσινη σαλάτα*
Ημέρα 2:
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στην τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας και πράσινη σαλάτα
Δείπνο: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν και 2,8 dl* γιαούρτι
Ημέρα 3:
Πρωινό: Καφές και μια φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα)
Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα, 1 μανταρίνι και 1 ντομάτα
Δείπνο: 100 γραμμάρια ζαμπόν, φρουτοσαλάτα, 2 αυγά
Ημέρα 4:
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: Περίπου 150 γραμμάρια τυρί – κασέρι, 1 αυγό(καλύτερα βραστό), 1 καρότο
Δείπνο: Φρουτοσαλάτα και γιαούρτι
Ημέρα 5:
Πρωινό: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν, 2,5 dl καρότα
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια μαγειρεμένο ψάρι, 1 ντομάτα
Δείπνο: Περίπου 250 γραμμάρια κόκκινου κρέατος
χημική δίαιτα

Ημέρα 6:
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: 1/4 ψημένο κοτόπουλο και εσπεριδοειδεί (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι)
Δείπνο: Δύο αυγά, 2,8 dl ωμά καρότα
Ημέρα 7:
Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά)
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινου κρέατος* και εσπεριδοειδεί (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι
Δείπνο: Τίποτα που δεν υπερβαίνει τις 500 θερμίδες

Σημαντικές παρατηρήσεις

Κόκκινο κρέας: Όταν λέμε κόκκινο κρέας εννοούμε το βοοειδές, χοιρινό, αρνίσιο αλλά και κατσικίσιο κρέας. Τα πουλερικά ανήκουν στο άσπρο κρέας.
Πράσινη σαλάτα: Μια πράσινη σαλάτα μπορεί να αποτελείται από μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο, σέλινο και ότι άλλο σκούρο – πράσινα φυλλώδη λαχανικά μπορείτε να βρείτε.
1dl = 100 ml και ένα φλιτζάνι = 250 ml

Continue Reading

Περισσότερα απο PLUS

ΠΑΝΩ